Sok minden mellett csupán ennyi időm maradt, lepucolni és lefesteni a tárcsafék takarólemezeit.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igazából fut a Ford project is, de a Renault-on kellenne inkább most dolgoznom, mivel a Maserati távozásával, meg a Combo előreláthatólag hosszabb nálunk tartózkodásával ez a francia limuzin tölti be a hobbiautó szerepét. Ugye a légkondi átalakítása első nekifutásra nem lett jó, ezen dolgozni kell majd a Primaklímának. A küszöbléceket is cserélni szeretném. Ezek korához képest jobbak, (kortársak már a bontóban hevernek, ementáliszerű küszöbökkel, ajtókkal), de az én kényes ízlésemet eléggé zavarják, egy két helyen egy két év múlva át fognak lukadni. Aztán jönnek az olyan apróságok, mint a az első lökös helyreállítása, amin a festék kezd felpattogzni, illetve a vezetőülés szivacsbetétjének helyreállítása (ez sem vészes, csak nem olyan mint az új, vagy a jobb egyes), első lábtérburkolatok visszaállítása. Viasztöltés az első ajtókba, illetve az új küszöbbe majd. Szóval csak apróságok, de időt rabló apróságok lennének. Ami nagyobb munka az a kipufogórendszer, egy -két év múlva hozzá kell majd nyúlni. Ez eredetileg 4-2-1 -es szerkezetű, de ha újat építünk 4-2-t szeretnék, alul két cső megy egymás mellett, de semmi nagy hang, semmi tuctucjankó sportdob hátul. Ezeket találtam ki nagyjából a Ford mellé.

A bejegyzés trackback címe:

https://oldfordworks.blog.hu/api/trackback/id/tr421936384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.