Punnyadás...

2010.03.17. 08:12

A hosszú hétvégén semmit sem sikerült a Fordon dolgozni, ez más elfoglatságokból következett, a kieső időben meg lusta voltam nekiállni bárminek is. Utóbb, ahogy átgondoltam, például levehettem volna a karbit a motorról, azt még íróasztal mellett is át lehet nézni, meg lehet tisztogatni. Íme egy manual, djvu formátumban:

http://rapidshare.com/files/206180718/Solex-DDIST.djvu

Ha elfáradna a link, és kellene, dobj egy emailt.

Másrészt ki lehetett volna venni a műszertáblát. Itt korábban feltuningoltam a világítást, mivel a két beépített lámpácska semmi fényt nem ad, nekem meg tetszik ha a műszerfal rendesen világít. A színen én nem változtattam, sima lámpafény-sárga, biztos van olyan marha a világban, aki egy ilyen veteránautóban is ragaszkodik a fantasztikus Volkswagen-féle kékben-látom-a-világot érzéshez. No mindegy, hétvégén tényleg kijön a motor. A kedves olvasóktól addig is türelmet kérek. Addig is íme egy abszolút nem a témába vágó kép, a hétvégén láttam, Felix Valloton, Kikötő című festménye, sajnos csak ekkorában.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://oldfordworks.blog.hu/api/trackback/id/tr401846183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása