Karburátor: folytatás
2010.04.29. 15:53
Megjavítottam a karburátor beragadt szellőzőszelepét, ennek nyitómechanizmusát új gyorsítószivattyú membránt szereltem fel. Most már remélhetőleg a melegindítás jobb lesz, régen elég sokat kellett krenkölni üzemmeleg motornál a beindításhoz. Kevés fotót készítettem, mivel benzines kézzel nem szívesen akartam használni a fényképezőgépet. Az elfáradt rugók helyére újakat tettem, így az alapjárati, illetve a keverékszabályozó csavarnál, a gyorsítószivattyú rudazatánál. Elkezdtem dolgozni a fedélen, illetve a fedélre szerelt hidegindító rendszeren, ez utóbbi hűtővízkamráját rendesen ki kell tisztítani. Hétvégén kerül erre sor, pontosabban vasárnap, mivel elsején Maserati találkozón vagyok, géptetőszivacsokat ragasztom fel a kollégáknak. Mindenkinek tudom javasolni, elsején mindenütt veterán- youngtimerautós rendezvények vannak, látogasson meg egyet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.