Vásárlás és vásárlás

2010.02.01. 15:15

A hétvégén nem volt lehetőségem a Fordon dolgozni. Csupán a letisztított alkatrészeket fújtam le, azon kívül másra nem is volt időm. A következő művelet a rugóstagok kiszerelése lesz. Addig is vásároltam, megjöttek a gömbcsukló porvédők, illetve megvettem a másik talpasgömbfejet is. Az autóban az eredetiek vannak, ezek szegecseléssel vannak a lengőkarba bekötve. Gond még nem volt velük, tehát az is elképzelhető, hogy amit az autóból kiszerelek, azok akár jók is lehetnek. Viszont a kormányzással ellentétben a talpasok kizárólag ehhez a típushoz használhatók. így fontosnak tartottam vásárolni, amíg lehet. A Bárdinál volt kettő, ebből egyet elhoztam a meglévő, korábban betáraztott mellé. Sajnos csak Frap van, de szerencse, hogy van egyáltalán. Vettem egy bal menetes kormánymű gömbcsuklót is tartalékként. A tervezett futásteljesítményre gondolva ez az elkövetekző 50 évre elég lesz. (Mi lesz addig...)



Mellékelt fotókból kettő a Fater Citroenjének múltkori önindítójavításakor készült. Fater jobbról, Harry Houdini-t játszik. Az ominózus akkutálca, benne valami vezérlő, a műanyagból-csináljunk-autóalkatrészt mozgalom szép példája. Szép a menedzsmentnek: ez is olcsóból kijött, számítógéppel terveztük, a megfelelő igénybevételt x km-ig pontra bírja. Azon túl atomjaira hullik.

A bejegyzés trackback címe:

https://oldfordworks.blog.hu/api/trackback/id/tr661720113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása